fredag den 13. maj 2016

Det nye gameroom - nu med mere plads!

For cirka 14 dage siden flyttede vi ind i vores nyindkøbte hus, hvilket resulterede i, at jeg kunne få et værelse på cirka 20m2 at boltre mig på. Det er cirka dobbelt størrelse i forhold til mit gamle gameroom, hvilket betyder, at det hele ikke behøver at være så proppet og kompakt. Nu er der til derimod "nok af plads", hvilket også betyder 2 spille sektioner - én til de nyere HD spil, og en til retrospil på mit B&O CRT TV.

Jeg er stolt over at kunne fremvise billeder af mit nyeste setup \[T]/






























Som det ser ud p.t., kunne jeg godt tænke mig på et tidspunkt at bygge et bord, i hjørnet hvor der står store papkasser. Formålet med dette, er dels retrospil på min gamle bærbar, men også at opnå et fornuftigt arbejdsareal, til når jeg skal finde loddekolben frem med henblik på at modde konsoller.
På et senere tidspunkt vil jeg lave en ny roomtour på min YouTube kanal, hvor jeg i detaljer gennemgår rummet og de forskellige ting!