tirsdag den 14. oktober 2014

Kiosk / IDU - endelig hjemme!

For cirka 3 måneder siden, var jeg en tur forbi den lokale spil butik. Her stod der en PS3 kiosk, som jeg synes så lækker ud. Jeg har ofte gerne ville have en kiosk stående i stuen, lige siden de glæde PS1 dage. Herfra blev mit primære mål, at anskaffe en kiosk. Sekundært - Jeg ville ikke betale en 3. person for den.



I starten omhandlede dette en masse detektiv arbejde, for at finde frem til de rette personer, som rent faktisk havde noget at skulle have sagt. Herfra var det en cocktail af held, timing, formulering og gåpåmod som spillede ind. Dette resulterede på et tidspunkt i, at jeg stort set havde fået fingrene i en kiosk, hvorfra det hele faldt til jorden for næsen af mig.



Herfra blev det det en lang og sej kamp i et trekantsdrama, hvor det hovedsageligt gik op i principrytteri fra alle fronter. Interesserne var vidt forskellige og det endte med at nå til tops, iblandt de forskellige instanser.



Undervejs allierede jeg mig med flere venner, som hver i sær bidrog med hjælp, på hver deres måde. Den ene af disse, fik sågar selv erhvervet sig en PS3 kiosk i processen, så det var ekstra bonus!

I sidste ende - efter cirka 3 måneder med spænding, forventning, frustrationer, mails, telefonopkald, koordinering, vrede, glæde og meget mere - fik jeg endelig afhentet den længe ventede PS3 Kiosk!

I går - 13. oktober 2014 - var dagen kommet, hvor jeg fik min helt egen PS3 kiosk hjem i stuen at stå!

Jeg vil inden for den nærmeste fremtid udarbejde en video, hvor jeg beretter omkring hele den lange anskaffelseprocesses. Jeg har dog stadig en principiel sag åben med en af de involverede parter, som jeg forventer at få afsluttet på torsdag!