lørdag den 7. december 2013

Nye billeder af samlingen

Så blev det lige tid til at tage et par nye billeder af samlingen. Efter at jeg igennem nogle måneder blot havde lagt de nye spil i en bunke, fik jeg endelig taget mig sammen til at få disse indført i den alfabetiske orden. Det er helt dejligt at se, hvordan N64 samlingen begynder at fylde mere i samlingen!


Stuen´s hylder begynder også så småt også at være fyldt ud med X360 / PS3 / Wii U spil. Det kan godt tænkes at jeg snart må tage mig sammen, og få bygget en hylde mere.


Her har jeg samlet mine Special Editions, er i "denne størrelse". Special Editions som blot fylder hvad et normalt spil gør (fx Beyond Two Souls, God of War Ascension, ...) står fortsat med de normale titler. Dem der fylder mere (Max Payne, Warhammer 40K Space Marine, ...) står på reolerne, i den primære samling.