søndag den 19. februar 2012

Sega Master System Mirror´s Edge mod

I forbindelse med min kærlighed til spillet Mirror´s Edge, tænkte jeg at det kunne være fedt at bruge disse simple farver, som tema ved en spillekonsol. I spillet oplever man at farven hvid indgår meget i spillets omgivelser, og den blanke og iøjenfaldene rød, indikere genstande som man kan gøre brug af.

Målet blev en gammel Sega Master System 1, som jeg i forvejen har moddet med en A/V udgang, som kan forbindes direkte til gul / rød / hvid bananstikkene i TV´et. En grund til hvorfor det netop blev denne konsol, har med dens form at gøre. Disse skæve kandter passer perfekt til dette tema.

Her følger et par billeder af resultatet.




Ja, på det sidste billede, kiggede min kære datter lige forbi :D

Sådan ser det ud indtil videre, dog vil jeg stadig gerne havde lavet et ME logo, samt skrive noget langs kandterne med en ME font. Dette bliver gjort når jeg får tid og lyst til det.

Til sidst vil jeg tilskynde alle som endnu ikke har spillet Mirror´s Edge, til at erhverve jer dette spil og få det nørdet. Det kan fåes for omkring 50 kr mange steder, hvad enten det er til Xbox 360 eller PS3.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar